U kunt het leveradres van uw klant op twee manieren aanpassen: in de factuur zelf of bij de klantgegevens.
Leveradres eenmalig aanpassen in de factuur:
- Ga naar 'https://my.scrada.be'
- Maak een nieuwe factuur aan. Volg hiervoor de stappen in het artikel 'Factuur aanmaken'.
- Geef de klant in
- Om de gegevens aan te passen, klikt u bij 'Klantinformatie' op het icoon met het pennetje.
- Nu krijgt u een rubriek 'Klant op factuur aanpassen'. Hier kunt u de gegevens aanpassen.
- Is het leveradres hetzelfde als het factuuradres, dan past u het adres aan.

- Is het leveradres anders dan het factuuradres vinkt u 'Afleveradres wijkt af van factuuradres' aan.
- Vul daaronder het leveradres in of pas het aan.

Leveradres aanpassen bij de klantgegevens:
- Ga naar 'https://my.scrada.be'
- Ga naar 'Menu/Verkoopfactuur/Klanten'
- Klik op de knop 'Bewerken' naast de klant waarvan u het leveradres wil aanpassen
- Scroll naar de rubriek 'Adres'
- Is het leveradres hetzelfde als het factuuradres, dan past u het adres aan.

- Is het leveradres anders dan het factuuradres vinkt u 'Afleveradres wijkt af van factuuradres' aan.
- Vul daaronder het leveradres in of pas het aan.

- Klik op de knop 'Bewaren'
- Het nieuwe leveradres wordt nu in elke nieuwe factuur getoond.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren