Leveradres van klant aanpassen

U kunt het leveradres van uw klant op twee manieren aanpassen: in de factuur zelf of bij de klantgegevens. 


Leveradres eenmalig aanpassen in de factuur:

  • Ga naar 'https://my.scrada.be'
  • Maak een nieuwe factuur aan. Volg hiervoor de stappen in het artikel 'Factuur aanmaken'.
  • Geef de klant in
  • Om de gegevens aan te passen, klikt u bij 'Klantinformatie' op het icoon met het pennetje.
  • Nu krijgt u een rubriek 'Klant op factuur aanpassen'. Hier kunt u de gegevens aanpassen.
  • Is het leveradres hetzelfde als het factuuradres, dan past u het adres aan. 

  • Is het leveradres anders dan het factuuradres vinkt u 'Afleveradres wijkt af van factuuradres' aan. 
  • Vul daaronder het leveradres in of pas het aan.


Leveradres aanpassen bij de klantgegevens:

  • Ga naar 'https://my.scrada.be'
  • Ga naar 'Menu/Verkoopfactuur/Klanten'
  • Klik op de knop 'Bewerken' naast de klant waarvan u het leveradres wil aanpassen
  • Scroll naar de rubriek 'Adres'
  • Is het leveradres hetzelfde als het factuuradres, dan past u het adres aan. 

  • Is het leveradres anders dan het factuuradres vinkt u 'Afleveradres wijkt af van factuuradres' aan. 
  • Vul daaronder het leveradres in of pas het aan.

  • Klik op de knop 'Bewaren'
  • Het nieuwe leveradres wordt nu in elke nieuwe factuur getoond.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren