Klant toegang geven tot zijn dossier

Na het aanmaken van een nieuw dossier heeft uw klant niet meteen zelf toegang tot Scrada. Om een klant toegang te verlenen doorloopt u de volgende stappen:

  1. Ga naar https://my.scrada.be of via uw eigen link 'https://<partnercode>.scrada.be'
  2. Als bedrijf kiest u het bedrijf van uw klant
  3. Via 'Instellingen > Gebruikers' kunt u een gebruiker toevoegen die toegang heeft tot enkel dit dossier
  4. Na toevoegen van de gebruiker gaat Scrada automatisch een e-mail sturen naar de gebruiker met de melding dat er een account is aangemaakt op Scrada en met link om het wachtwoord in te stellen



Heeft de klant reeds een account op Scrada dan wordt er geen e-mail gestuurd maar kan de klant wel met zijn bestaande account aanloggen.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren