Als accountancykantoor raden we u aan om een partneraccount aan te vragen bij ons. Een partneraccount heeft een aantal voordelen:
- U kunt eenvoudig een dossier (bedrijf van uw klant) toevoegen en beheren
- U kunt dossiers beter opvolgen
- U kunt zelf kiezen of de factuur van Scrada naar de klant of naar u wordt gestuurd
- Alle medewerkers hebben standaard toegang tot alle dossiers. Maakt gebruiker A een nieuw dossier aan dan hebben ook medewerker B en C hier toegang toe. Indien gewenst kunt u wel bepaalde dossiers afschermen van bepaalde medewerkers.
- U krijgt uw eigen 'https://<partnercode>.scrada.be'-link met uw logo
- U kunt ook steeds aan uw IT-er vragen om een CNAME-record aan te maken in uw DNS met uw eigen domeinnaam dat verwijst naar '<partnercode>.scrada.be'. Dan kunt u bijvoorbeeld https://scrada.naamvanuwkantoor.be of https://kasboek.naamvanuwkantoor.be of ... gebruiken. Als u dit doet moet u ons dit wel laten weten zodat we de https certificaten kunnen goed zetten
Een partner account is volledig gratis!
Lees hier hoe u een partner account aanvraagt.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren