Gebruiker toevoegen aan bedrijf / instellen rechten

U kunt extra gebruikers toevoegen aan uw bedrijf. Deze gebruikers kunt u bepaalde rechten toekennen. 


Volg hiervoor onderstaande procedures. 


Extra gebruikers toevoegen aan bedrijf

  1. Ga naar 'https://My.scrada.be' en selecteer het bedrijf waar u de aanpassing wenst te doen
  2. Kies voor 'Menu > Instellingen > Gebruikers'
  3. Klik op de knop ‘Nieuw’ 
  4. Vul de 'naam' en 'e-mailadres' van de gebruiker in en duid aan of hij het dossier ook mag beheren. Een beheerder heeft toegang tot het 'Menu>Instellingen', andere gebruikers niet.
  5. Klik onderaan op 'Bewaren'
  6. Als de gebruiker niet gekend is in Scrada gaat de nieuwe gebruiker een activatie e-mail krijgen. Deze bevat een link die 24 uur geldig is.


Indien de nieuwe gebruiker geen beheerder is moet u de rechten aanduiden van de gebruiker voor elk boek. U kunt ook aanduiden of de gebruiker een e-mail wil ontvangen als er ingaves ontbreken in de boeken.




Rechten van de gebruiker instellen op boek

  1. Ga naar 'https://My.scrada.be' en selecteer het bedrijf waar u de aanpassing wenst te doen
  2. Kies voor 'Menu > Instellingen > Gebruikers'
  3. U ziet een overzicht van alle gebruikers en wat de gebruikers mogen doen binnen een boek
  4. Klik naast de gebruiker op de knop ‘Bewerken’ en pas zijn rechten binnen dit bedrijf aan


Wenst u een medewerker toe te voegen aan een partneraccount? Volg dan de procedure via de FAQ 'Medewerker toevoegen'.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren