Wenst u instellingen van een dossier aan te passen dan kan dit door na het inloggen het dossier te selecteren.
Via 'Menu > Instellingen' kunt u volgende zaken aanpassen van het dossier:
- Bedrijf: naam, adres, btw-periode (kwartaal/maand/…), naar wie de factuur van Scrada moet gestuurd worden
- Boeken:
- Dagontvangstenboek: nieuw boek, betalingsmethodes, btw-categorieën, einddatum, boek zichtbaar in dashboard
- Kasboek: IBAN-nummer van kasboek, beginsaldo, kasboek zichtbaar in dashboard
- Gebruikers: klanten die toegang hebben tot dit dossier. Een gebruiker die beheerder is van een dossier kan alles van het dossier aanpassen. Natuurlijk enkel van dit dossier.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren