Registreren: u bent accountant

Als accountancykantoor raden we u aan om een partneraccount aan te vragen bij ons. Een partneraccount heeft een aantal voordelen:

  • U kunt eenvoudig een dossier (bedrijf van uw klant) toevoegen en beheren.
  • U kunt dossiers beter opvolgen.
  • U kunt zelf kiezen of de factuur van Scrada naar de klant of naar u wordt gestuurd.
  • Alle medewerkers hebben standaard toegang tot alle dossiers. Maakt gebruiker A een nieuw dossier aan dan hebben ook medewerker B en C hier toegang toe. Indien gewenst kunt u wel bepaalde dossiers afschermen van bepaalde medewerkers.
  • U krijgt uw eigen 'https://<partnercode>.scrada.be'-link met uw logo.
  • U kunt ook steeds aan uw IT-er vragen om een CNAME-record aan te maken in uw DNS met uw eigen domeinnaam dat verwijst naar <partnercode>.scrada.be.  Dan kunnen uw klanten bijvoorbeeld https://scrada.naamvanuwkantoor.be of https://kasboek.naamvanuwkantoor.be of ... gebruiken. Als u dit doet moet u ons dit wel laten weten zodat we de https-certificaten kunnen goedzetten.


Hoe maakt u een partner account aan?

Stuur een e-mail naar info@scrada.be met de vraag voor een partneraccount met volgende informatie:

  • Naam van de firma
  • Adresgegevens
  • Btw-nummer
  • Contactpersoon
  • Telefoonnummer
  • Voorkeur van partnercode. Is nodig om de link https://<partnercode>.scrada.be actief te maken
  • E-mailadres van de beheerder

U ontvangt binnen de 24 uur antwoord van ons tijdens de werkdagen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren