Als accountancykantoor raden we u aan om een partneraccount aan te vragen bij ons. Een partneraccount heeft een aantal voordelen:
- U kunt eenvoudig een dossier (bedrijf van uw klant) toevoegen en beheren.
- U kunt dossiers beter opvolgen.
- U kunt zelf kiezen of de factuur van Scrada naar de klant of naar u wordt gestuurd.
- Alle medewerkers hebben standaard toegang tot alle dossiers. Maakt gebruiker A een nieuw dossier aan dan hebben ook medewerker B en C hier toegang toe. Indien gewenst kunt u wel bepaalde dossiers afschermen van bepaalde medewerkers.
- U krijgt uw eigen 'https://<partnercode>.scrada.be'-link met uw logo.
- U kunt ook steeds aan uw IT-er vragen om een CNAME-record aan te maken in uw DNS met uw eigen domeinnaam dat verwijst naar <partnercode>.scrada.be. Dan kunnen uw klanten bijvoorbeeld https://scrada.naamvanuwkantoor.be of https://kasboek.naamvanuwkantoor.be of ... gebruiken. Als u dit doet moet u ons dit wel laten weten zodat we de https-certificaten kunnen goedzetten.
Hoe maakt u een partner account aan?
Stuur een e-mail naar [email protected] met de vraag voor een partneraccount met volgende informatie:
- Naam van de firma
- Adresgegevens
- Btw-nummer
- Contactpersoon
- Telefoonnummer
- Voorkeur van partnercode. Is nodig om de link https://<partnercode>.scrada.be actief te maken
- E-mailadres van de beheerder
U ontvangt binnen de 24 uur antwoord van ons tijdens de werkdagen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren