Registreren: u bent accountant

Als accountancykantoor raden we u aan om een partneraccount aan te vragen bij ons. Een partneraccount heeft een aantal voordelen:

  • U kunt eenvoudig een dossier (bedrijf van uw klant) toevoegen en beheren.
  • U kunt dossiers beter opvolgen.
  • U kunt zelf kiezen of de factuur van Scrada naar de klant of naar u wordt gestuurd.
  • Alle medewerkers hebben standaard toegang tot alle dossiers. Maakt gebruiker A een nieuw dossier aan dan hebben ook medewerker B en C hier toegang toe. Indien gewenst kunt u wel bepaalde dossiers afschermen van bepaalde medewerkers.
  • U krijgt uw eigen 'https://<partnercode>.scrada.be'-link met uw logo.
  • U kunt ook steeds aan uw IT-er vragen om een CNAME-record aan te maken in uw DNS met uw eigen domeinnaam dat verwijst naar <partnercode>.scrada.be.  Dan kunnen uw klanten bijvoorbeeld https://scrada.naamvanuwkantoor.be of https://kasboek.naamvanuwkantoor.be of ... gebruiken. Als u dit doet moet u ons dit wel laten weten zodat we de https-certificaten kunnen goedzetten.


Hoe maakt u een partner account aan?

Stuur een e-mail naar info@scrada.be met de vraag voor een partneraccount met volgende informatie:

  • Naam van de firma
  • Adresgegevens
  • Btw-nummer
  • Contactpersoon
  • Telefoonnummer
  • Voorkeur van partnercode. Is nodig om de link https://<partnercode>.scrada.be actief te maken
  • E-mailadres van de beheerder

U ontvangt binnen de 24 uur antwoord van ons tijdens de werkdagen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren